Scenic Rhapsody
Alberto, a playwright apprentice with big dreams of reaching the top, is faced with the uncertainty of deciding which paths to take in his life.
Alberto is a playwright with a great existential crisis because he is unable to reconcile his personal and professional life.
Alberto is calmer because they have found a new actor for the play. This actor seems to be the solution to all the problems. Or maybe not.
Despite the possible success of the play, Alberto has problems controlling Gonzalo's personality, and complicated ongoing issues with his girlfriend.
Alberto's world is reeling and he can't find a solution. In addition, Natalia decides to start a new life. The premiere of the play is near.