Petrolhead Shane Lynch is setting two teams of amateur mechanics a task of epic proportions; they have just four days to build monster machines that can out-perform a 'top-trump' attribute of a supercar!
Scrapyard Supercar Bentley Bentayga
In just four days in a scrapyard, can Ralph and his two teams construct machines to beat Shane's Bentley Bentayga in an off-road race?
Ralph and his two teams build vehicles out of scrap to take on Shane's Lamborghini Huracan Performante in a timed-lap showdown.
Ralph and his 2 teams of guerrilla mechanics take on Shane's Land Rover Discovery in a daunting hill climb.
Ralph and his 2 teams of car buffs build scrap cars to try and outbrake Shane's Jaguar F-Type SVR.
Ralph and his 2 teams build scrap cars to take on Shane's Chevrolet Camaro in a plane-pulling contest.
Ralph and his 2 teams build scrap 4x4 cars which they then race against Shane's Mercedes X Class pick-up in a bone-jarring rock crawl.