Screw
As the pressure on her rises, how far will Leigh go to save her job? Rose starts to find her feet in a terrifying new world.
Will Leigh cross the line between officer and criminal? Rose carries out a dangerous mission, and finds herself trapped in a potentially deadly double bind.