Searching Bangkok
Wakeboarder Dominik Gührs spends three months a year in Bangkok, Thailand. This time he’s digging deeper into its culture, touring the city meeting local artists and learning some of their skills.
Learning new tricks
While in Bangkok searching for wakeboarding spots, Dominik Gührs meets up with freerunner Anan Anwar to learn some tricks. Then he gives advice to some budding wakeboarders.