Taught by Dr. Jean-Pierre Isbouts, a professor emeritus at Fielding Graduate University, these 15 thought-provoking episodes, filmed in the Holy Land, bring Jesus and his world to life with vivid detail, offering an excellent companion piece for anyone wrestling with history or with walking in faith.