Secret Garden
Ra Im visits Ju Won's house with the vacuum cleaner she won at the raffle. With a cold expression, Ju-won tells Ra Im that she is some girl that he's interested short while that has a poor education with no background and has no pride on top of that.
When Ra-im and Seul run into each other, Ra-im gets mad at Seul for telling on her friend Ah-young.
When Ra Im see's her reflection in the mirror and see's Ju Won's face, she screams, then goes looking for Ju Won. They find each other and figure out that they have switched bodies.