Secret Millionaire
Author Steve Kaplan travels to Chicago seeking individuals deserving of donations.
Self-made millionaire Jeff Usner heads to an impoverished area of San Antonio seeking individuals worthy of donations.
Camping World CEO Marcus Lemonis returns to his hometown, Miami, seeking individuals worthy of donations.