Super Secret
Cheerful, clumsy college student Eun Ho has been close to her friend Gyeon Woo since they were children, who cares for her like a protective older sibling. Unbeknownst to Eun Ho, Gyeon Woo and his family harbor a supernatural secret: they're not entirely human, and Gyeon Woo himself is actually a werewolf! After Eun Ho's parents decide to go abroad and leave her in the care of Gyeon Woo and his family, Eun Ho and Gyeon Woo begin to grow closer, but the challenge of keeping Gyeon Woo's supernatural identity hidden from her only grows more difficult as they encounter mishaps and strange situations along the way. Will Eun Ho ever learn the whole truth about Gyeon Woo, or will she remain blissfully unaware forever? This animated show is based on the webtoon of the same name by Eon.