Secrets of Prince Andrew
Prince Andrew was born into immense royal privilege, became a war hero and Royal pin up, but his life took a wrong turn when he pursued a lavish lifestyle and friendship with Jeffrey Epstein.
The inside story of how Jeffery Epstein's death prompted Prince Andrew to take part in a BBC interview so disastrous he was stripped of his royal titles.