See that the mystic and obscure are threaded through our ordinary lives in more ways than you may realize. This revealing course is taught by Richard B. Spence, a Professor Emeritus at the University of Idaho, and covers a wide array of subjects and experiences that fall under the umbrella of the occult and stretch from the ancient world to the 21st century.