See You in Time
Feng Ying (Hans Chung), an internationally renowned cyclist, returns to Taiwan to rebuild his grandfather's cycling team, where he encounters Ji Zi Qi (Mini Tsai), the team's assistant. As atmospheric anomalies cause telecommunication irregularities, Ying begins receiving mysterious messages about a complex love-hate relationship spanning 15 years. These ominous messages hint at a potential tragic ending, challenging Ying to question whether he can alter his own destiny. As tensions and romance develop between Ying and Zi Qi, the mysterious communications add an intriguing layer of uncertainty to their evolving relationship. This is a 2017-2018 Taiwanese drama series exploring fate, love, and the possibility of changing one's predetermined path.
Following a solar flare, an accomplished cyclist begins to receive mysterious messages on his phone.