Serious Business with Anthony Edwards
Anthony Edwards, the superstar guard for the NBA's Minnesota Timberwolves, is all business. On the court or off, he's ready to challenge whoever, whenever. Perhaps he's crazy or maybe he's a genius, but Edwards believes he can challenge the world's most elite athletes and biggest celebrities in any competition imaginable - and believes he can win. For him, competition is Serious Business.
Table Tennis vs. Marshawn Lynch and Lily Zhang
After his infatuation with table tennis-and an encounter with Olympic table tennis player Lily Zhang at the 2024 Summer Olympics, Anthony Edwards knew he had to challenge someone to a match-and not just anyone. Watch the drama unfold as Edwards takes up paddles against former NFL superstar Marshawn Lynch before facing off with the queen herself.