Sexy Beasts
Jonathan, the Prudish Puppet
Jonathan, our conservative, Midwestern bachelor turned Puppet, chooses from three girls... Wilma, the free spirited Lizard. Jenny, the tenacious Geek. And Sarah, the outspoken Mouse.
Dan, Amphibious Man
Dan, our funny, forever-single bachelor turned Frog, chooses from three girls... Angelina, the type-A Senior Citizen. Denise, the spunky She-Lion. And Shavon, the presumptuous Devil.