Making Monsters
Ed Edmunds and his small staff at Distortions Unlimited work tirelessly to create some of the scariest animatronics and “frightronics” that the haunt industry has ever seen.
It's Not Easy Making Monsters
Ed and his crew struggle to produce enough new products for the annual Transworld tradeshow, the top monster showcase. They must also improvise under pressure when two Evil Trees are damaged during shipment to Monster Mini Golf.