Shake It Up! Shake It Up!
Best pals CeCe and Rocky dream of dancing stardom. And they seem on the verge of realizing that goal when they win places as backup dancers on the local TV show "Shake It Up, Chicago." While they get to show off their moves, they find out they need to keep putting their best feet forward to keep up with the rest of the crew on the show.
Start It Up
Rocky and CeCe have always dreamed of being professional dancers, and when Deuce gives them a flyer to audition for Shake it Up, Chicago, they decide to try out - only CeCe freezes during her solo dance, and doesn't make the show!
Rocky and CeCe open checking accounts with all the money they've been making on Shake it Up, Chicago. When they treat Ty and Deuce to a dinner at "Olive Pit", they find out they've already overdrawn their accounts after a huge shopping spree.
Rocky and CeCe participate in a dance marathon on Shake it Up, Chicago! to raise money for the old age home where Rocky has signed them up to volunteer. But, CeCe wants to win because the winners also get a spotlight dance.
CeCe's study habits are atrocious, and if she fails Algebra her mom will take her off Shake it Up, Chicago! Rocky tries to help her to no avail, so CeCe gets a tutor.
Deuce tells Rocky and CeCe that they are far too similar and joined at the hip, and need to live their own lives. After CeCe crashes and ruins a night out with Rocky and a cute boy, the girls realize it may be true.
16 year-old pop sensation Justin Starr is coming to Shake It Up, Chicago! to promote his new hit song, and both CeCe and Rocky dream that he'll fall in love with them. Meanwhile, Ty tries to help make Gunther cool.