Sharpe Sharpe
Sean Bean stars in these dramas set during the Napoleonic wars of 19th century Spain. Hard-hitting action adventures based on Bernard Cornwell's best-selling novels bring to the screen all the danger and romance of one of the bloodiest periods of warfare.