Shasha & Milo
Shasha the cat and Milo the boy try to balance being middle-schoolers with their heroic shapeshifting destiny: protecting their home, Crescent Island, from the ultra-villainous cat, Luca, and his hilarious plots to gain ultimate power.
After a stinky lunchbox incident, Shasha feels like an outsider in the human world until she finds a kindred spirit in Frankencat.