Shelldon
Crabby's School Daze
When Shelldon learns that Crabby dropped out of school, he convinces him to join their class and earn his overdue diploma.
Idealistic Connie starts a Pass It Along campaign to make Shell Land a kinder, gentler place; Cracken decides to cash in on Connie's idea.