She's the Boss
Butler with Benefits
Nicole stresses about Krissy going to college and Eddie learns how to be professional.
Walter House Rules
Nicole and Josh struggle to discipline Ally and Eddie learns how to be a good date.
Nicole has her eye on Krissy's new boyfriend while dealing with Josh's new sense of fashion.
Nicole and Josh consider having a baby; Nicole makes a mistake that affects Ally.
Krissy proves she's ready for her own car; Nicole fails on renewing her wedding vows.
Eddie plans a surprise baby shower for Nicole and Ally learns about the birds and the bees.