Shining Inheritance
Go Eun Sung (Han Hyo Joo) has lived a life that parallels that of a fairytale. Her loving father adores both her and her autistic brother, while her stepmother holds ill feelings for Eun Sung, who she believes is getting everything her own daughter is deprived of. When her father tragically passes away, Eun Sung finds herself kicked out of her home and her brother goes missing. With perseverance, Eun Sung works hard to support herself, all while continuing to look for her brother. When she encounters Jang Sook Ja (Ban Hyo Jung), the CEO of a food company, Eun Sung is brought into her family to inherit her fortune and company, sparking a bitter rivalry between Eun Sung and Hwan (Lee Seung Gi,) Sook Ja's spoiled grandson.
Upon returning from her studies abroad, Eun Sung’s bag is accidentally switched with that belonging to Hwan, the spoiled grandson and heir to a large food company. Meanwhile, Eun Sung learns of her father’s sudden and mysterious death.
Eun Sung tries to support herself while continuing to look for Eun Woo. Meanwhile, she encounters Hwan's grandmother who suffers memory loss.
Eun Sung moves in with Sook Ja and her family. Meanwhile, Sung Hee discovers that Pyung Joong is still alive.