Shining Just for You
Ye Ling Shuang (Peng Xiao Ran) possesses the ability to foresee disasters, a gift that has made her an outcast. When the Emperor Gao (Feng Shao Feng) threatens a kind princess with death for refusing marriage, a conflict erupts that leads to Ye Ling Shuang's imprisonment. Determined to seek revenge, she uses her talents to win her freedom and gains the Emperor's attention. Meanwhile, Wu Yu (Zhu Zheng Ting), a surviving prince from a clan destroyed by the Emperor, also falls in love with her. As the Emperor becomes increasingly interested in Ye Ling Shuang, Wu Yu struggles to express his feelings but remains protective. The drama explores whether love can transform the Emperor's cruel nature or if Ye Ling Shuang is destined to be with Wu Yu.