Signe Chanel
The progress of an haute couture collection from Karl Lagerfeld's initial sketches through to the selling of the clothes to wealthy customers. This is a loving depiction of the fascinating enclosed world of the couture house, with its esoteric age-old skills, human comedy and tense,secretive atmosphere.