Silver Spoons
Young Ricky is convinced by arch-nemesis and neighbor Derek that his father, Edward, doesn't love him when Edward's punishment fails to fit Ricky's "crime."
Ricky is caught in the middle of a potentially bitter custody battle when his mother shows up prepared for legal action to take him away from his newfound father, Edward.