Sisters 1968
In 1968, ambitious reporter Karin and artist friend Lottie disrupt a quiet Swedish town while working at a sleepy paper during a radical summer.
After her mother's death, Karin uncovers a secret father, exposes hotel exploitation and a sex club angers its owner, and faces an unwanted pregnancy.