Six Six
SEAL Team Six troop leader Rip Taggart makes a questionable decision while on a mission in Afghanistan. Two years later, Rip is captured by Boko Haram and it's up to his former SEAL Team Six brothers to locate and rescue him.
During a tense raid on an oil tanker in Lagos, our SEAL Team attempts to detain a courier for Boko Haram who could be the key to finding Rip's whereabouts.
The truth about Rip's departure from SEAL Team Six is revealed, while in Nigeria, Rip makes a move to escape.