So Funny Youth
In 2006, a group of high school friends on the same road navigate the challenges of growing up. Zhang Xiao Ran (Chen Yi Xin), an innocent yet competitive student, lives near Zhu Cheng Hai (He Yu), an academically brilliant but witty classmate who often talks himself into trouble. Basketball ace Zhou Rui (Li Jia Hao) struggles with communication and harbors a secret fear of the dark, while Xiang Nan (Niu Ze Meng) harbors feelings for him. As they approach the end of high school, the friends must transition into adulthood, discovering personal growth, academic challenges, and the complexities of romance. Will their friendships and potential relationships survive the transformative journey from adolescence to adulthood?