August Never Ends
Wei Yang (Zhong Chu Xi), haunted by childhood trauma, has lived a solitary life until she meets Xiao Qiao (Tan Song Yun), who becomes her first true friend. Their friendship is soon challenged when Wei Yang unexpectedly develops feelings for Xiao Qiao's fiancé, Chao Yan (Luo Jin). Struggling with her emotions, Wei Yang attempts to suppress her growing attraction, creating a complex and delicate love triangle. As their secret feelings threaten to surface, the characters must navigate the difficult terrain of loyalty, love, and personal desires. This is a 2024 Chinese romance drama adapted from the novel by Qing Shan and directed by Li Kai.