Love Forever Young
In a mystical martial arts world, the all-male Yan Shan School and the all-female Bai Hua School are sworn rivals, each dedicated to protecting their people through strict martial arts training. Zhao Xing Mu (Alen Fang) and Gu Yu Lang (Feng Ming Chao), the Yan Shan School's senior brothers, find their paths crossing with Yue Qing Qiu (Liu Ling Zi), the First Senior Sister of Bai Hua, and her fellow disciples Yu Ling Long (Flora Dai) and Li Yi Xin (Su Xiao Tong). As circumstances force the two schools into closer contact, the rigid boundaries between them begin to blur, and unexpected romantic tensions emerge. Will the strict codes of conduct give way to the power of love? This is a 2023 Chinese drama series based on a comic book series, directed by Li Xiao Jiang and Xia Yu.