So It’s You
Yuan Lai (Luo Yu Tong), a college judo champion, returns to Shenan University as a celebrated athlete, attracting widespread attention. Meanwhile, Jiang Gu Nan (Derek Chang), a former swimming champion, comes back from Australia after facing academic setbacks. Initially meeting under less-than-perfect circumstances, they unexpectedly inspire and challenge each other to pursue their dreams. As they spend more time together, Yuan Lai and Gu Nan begin to develop a deeper connection, discovering mutual respect and admiration. Their relationship evolves from a chance encounter to a potential romance, with both athletes learning valuable lessons about perseverance and personal growth. This is a 2022 Chinese romantic comedy drama directed by Luo Hui De.