So Random! So Random!
Special guest Tony Hawk hosts So Random! Lori Bedletter hosts Let's Touch Animals with her hook hands and Lunch Ladies bring cafeteria food to your home over summer break!
Coco Jones performs "Stand Up," Bracey Girrlz rap about life wearing braces, and Nolan, a face drawn on a hand, offers advice to students!