Side Hustle
After accidentally setting their principal's boat on fire, best friends Lex, Presley and Munchy create an app to get jobs to pay off their debt.
Start Hustling
After accidentally setting their principal's boat on fire, best friends Lex, Presley, and Munchy create an app to get jobs to pay off their debt.They'll do whatever it takes - no matter how embarrassing - including working as human mannequins.
Vitamin D-isaster
After testing a vitamin that makes kids like vegetables, Lex and Presley book a job as birthday party princesses. Once there, they realize the vitamin worked, they now love veggies, and they'll be playing princess next to an amazing vegetable garden.
Lex is excited when her cousin Ruby comes to visit, but Ruby is more interested in spending time with Fisher. The kids are sent out on a suspicious KidDING! job at the dump, which quickly turns into much more than they'd bargained for.
Every year Lex and Presley celebrate their Friendiversary by giving each other a thoughtful gift. But this year a blizzard threatens to derail their tradition. The girls venture in the storm anyway, making for a Friendiversary they'll never forget.
The MicroMooery's annual Milkshake Suckdown competition is coming up. Munchy's boastful older brother Jaget is the reigning winner, but this year Lex, Presley and Munchy resolve to take him down.