Somewhere Between
Laura and Nico set a trap for a serial killer, and Tom loses some crucial evidence that seems relevant to Danny’s case.
Laura and Nico stop the serial killer who Laura believes means to kill Serena, and learn that fate has a backup plan.
Nico and Laura track down one of the guys in the photo with Susanna; when they go to talk to him, they’re attacked by armed men, and Laura must ask for help from an unlikely source.