Somos.
The Lazy Herd
When his cow falls ill, Anselmo calls Erika, the veterinarian; Benjamin arrives at his family's ranch; the DEA traces a call from the cartel to Allende.
A Mouth Full of Flies
Paquito is detained by the police; Hector gives Gilberto, his brother, his first assignment; Irene receives an alarming call from Ana.
Mrs. Chayo agrees to work for Hector; the DEA finds proof that points to Diablo and identifies Allende as the location of the cartel's leaders.
After receiving a call from the DEA, Diablo makes his way to Allende; Benjamin finds out the nature of Hector's crucial role with the cartel.
The DEA offers Diablo a risky deal; Hector has Benjamin deliver a package to the cartel; Carlos learns a shocking truth about the operation.
With their eyes fixed on the Linares ranch, the cartel members exact their revenge against those who betrayed them -- and anyone who dares to stand in their way.