Sonic Boom Sonic Boom
Sonic, Tails, Amy, Knuckles, and Sticks reside on Seaside Island in Hedgehog Village. Together they defend the island from various threats like Doctor Eggman and his robotic creations.
The Sidekick
During a dangerous battle with Dr. Eggman, Tails is injured and Sonic decides that being his sidekick is too dangerous for his friend.
While his evil lair is undergoing repairs, Dr. Eggman crashes on Tails’ couch and proves to be a very difficult roommate.
Tails' new invention inadvertently reveals the subtext of what everyone is saying. This leads to fighting among Sonic and friends.
When Sticks is invited to a fancy gala she admits that she doesn’t know how to behave in polite society. Amy teaches her to be a lady.
“Modern Lair" Magazine wants to do a spread on Dr. Eggman's evil lair so he enlists Amy to help spruce up the place.