Sons of Liberty
Bright and rebellious young men band together in secrecy to change the course of American history.
A Dangerous Game
Sam Adams angers the British after his actions lead to the destruction of the royal governor's mansion; Sam and John Hancock establish a black-market smuggling operation; the conflict escalates following a boy's murder.
Gen. Thomas Gage is sent to Boston after the Colonists destroy 600,000 pounds of tea; Sam and Hancock begin training their own army; Paul Revere sets out on his legendary ride; the British clash with the Colonial militia.
The two forces clash at the Battles of Lexington and Concord; Sam, Hancock and Ben Franklin try to convince Colonial representatives to support the cause of independence; Gen. Gage attacks the Colonists at Bunker Hill.