Southern Charm Savannah
Hannah finds herself bewildered after her strip golf fight with Ashley ends unexpectedly. Daniel prepares for his debut as a drag queen and Catherine ends up in the deep-end with her first interior design project. Nelson hosts a poker party and Lyle reveals a secret about Ashley.
In the aftermath of Lyle's revelation that Ashley works as a baggage handler, Ashley hears a juicy rumor about Catherine and Lyle. Meanwhile, Happy urges her mother to support her marriage to Azam, and Hannah finds some unexpected opposition as she attempts to start a dress line. Later, as Hurricane Matthew nears Savannah, Catherine hosts a dinner party that quickly becomes a storm of its own.
After a stormy end to Catherine's dinner party, Hurricane Matthew forces the Charmers to evacuate Savannah. Lyle, Catherine, Daniel, Louis and Hannah head to Charlotte where they meet up with Charleston friends Shep, Thomas, and Austen. Meanwhile, in Augusta, Ashley reveals her marital issues to her mother. Later, the Charmers return home to a devastated Savannah.
Hannah's sisters throw a birthday party for Louis, even though Hannah is starting to question their relationship. Nelson seeks his mother's advice, and Catherine plans a party where Ashley decides to confront Hannah.