Southern Justice
Blue Ridge Bloodshed
The officers of Sullivan County and Ashe County talk a suicidal man out of harming himself.
Three pharmacies are robbed of prescription painkillers within ten days. Sheriff's deputies and detectives attempt to determine if a single suspect is responsible.
Deputies and the narcotics team raid a suspected residential methamphetamine lab in Sullivan County, Tennessee.
Johnny Grub, Don Nixon and Savannah Ramey attempt to get clean and make this their last time behind bars.