Space: 1999
Breakaway
The date is September 9th, 1999 and Commander John Koenig arrives at Moonbase Alpha to supervise a manned probe mission to the newly discovered planet Meta. Nine astronauts have been killed by a mysterious illness and Dr. Helena Russell believes that radiation is the cause.
Moonbase Alpha finds itself at war with an unnamed planet. The outcome is disastrous. Everything is wrecked. But can there be a future for the survivors on the aggressor planet?