Space Dandy
Space Dandy is a dandy in space! This dreamy adventurer with a to-die-for pompadour travels across the galaxy in search of aliens no one has ever laid eyes on. Each new species he discovers earns him a hefty reward, but this dandy has to be quick on his feet because it’s first come—first served!
Live With the Flow, Baby
Alien-hunter Space Dandy and his robot sidekick QT search for unknown life forms that they can capture and register for easy money.
The Search for the Phantom Space Ramen, Baby
Dandy and Meow go in search of a so-called phantom ramen dish created by an other-dimensional being.
Space Dandy and the crew find a girl and monsters in unexpected places when they land on a strange planet.
The crew captures a strange alien who bites Meow, causing him, and eventually the crew, to turn into zombies. Life will never be the same.
When his ship gets impounded, Dandy embarks on a road trip with a mysterious alien girl who has the power to trap his consciousness in the body of a stuffed space penguin.
Dandy and Meow strip down to their skivvies when they get marooned on a distant planet locked in an endless battle over whether or not to wear undies!