Spice Secrets
Exploring the unique and complex flavors of spices, from seeds and roots to bark and fruits. The series features a variety of spice applications, techniques and unexpected combinations.
Comfort + Spice
Join chef-hosts Jasmin Ibrahim and Shahir Massoud as they bring their favourite spices to your favourite comfort food recipes.
Fennel Family
Join spice-lovers Jasmin Ibrahim and Shahir Massoud as they explore dishes that feature the licorice flavour of fennel and anise.
Our spice loving co-hosts Jasmin Ibrahim and Shahir Massoud are at it again, spicing up dishes with all types of pepper!
Cook along with chef-hosts Jasmin Ibrahim and Shahir Massoud as they explore the individual spices found in a curry masala.
Chefs and co-hosts Jasmin Ibrahim and Shahir Massoud explore the connection between spice and fat with three delectable recipes.
Jasmin Ibrahim and Shahir Massoud prepare three dishes that show the sweeter side of spice.