Spiritpact Spiritpact
You Keika, the heir of an old famous family of Exorcists, is stricken with poverty after losing his parents and struggles as a street fortune teller and a part time computer tech. One night at a junkyard, he meets a mysterious and charismatic Exorcist, Tanmoku Ki, who is fighting an evil spirit. To compound his misfortunes, he gets hit by car and becomes a ghost. Tanmoku Ki appears and asks Y...
Suddenly, a Pact with a Spirit?
You Keika, the last living member of a once prestigious exorcist family, inks out a living as a fortune teller and computer repairman. One day, he witnesses a silver-haired man fighting with an evil spirit. Bewildered by the unrealistic sight, Keika is unable to stay in hiding. On his way home after this encounter, Keika loses his life in a fatal accident and finds himself face to face with t...
Tanmoku Ki brings You Keika along with him to the airport to pick up his beautiful fiancee named Shin Shiyou. The men drop off Shiyou at a nearby hotel but Tanmoku sends Keika up to give her a message. Keika discovers that Shiyou is not all she appears to be. She's been hiding a part of herself from Tanmoku and an evil spirit uses that weakness to take advantage of her. With Tanmoku unable to...
Tanmoku Ki returns to his family home for the first time since making a pact with his new spirit shadow, You Keika. However, aside from Tanmoku's grandmother, who welcomes Keika with happy tears, the welcoming mood in the sprawling mansion is noticeably stiff. Keika learns that there is a complicated relationship amoung the members of the Tanmoku family and even their retainers. Meanwhile, a ...
One morning, at the end of one of their usual arguments, You Keika learns about the life and death relationship between a Youmeishi and their spirit shadow, as well as the weaknesses of this from Tanmoku Ki. Along the way, Keika learns about the Tanmoku family's treasured sword (the Rakugetsu sword) as it is being taken to the family mausoleum in preparation for the pledging ceremony. He then...
A ritual ceremony is carried out, which is the most important duty of a Youmeishi. As the ritual is solemnly progressing, members of the Shito family appear and bring their suspicions to Tanmoku Ki. Upon hearing all this, Ki turns the blade of the Rakugetsu sword on Keika. Will Ki choose the alliance of his family with the Shito family over Keika? After the ceremony, life at the Tanmoku mansi...
It is the seventh day since You Keika lost his life. When Ki and Keika are summoned to the city where Keika used to live they encounter a married couple that Keika was close with mourning him in a memorial service. Upon seeing this, Keika realizes that he is indeed missed by someone and once again finds himself confronted by his death and the emotions he had been restraining come bubbling to ...