Spreadsheet
Lauren receives a rather questionable and anonymous picture... and sets out on a mission with Alex to discover the culprit - leading to a series of technological mishaps and backfires.
Lauren makes a repeat mistake and decides to shake it off in a slightly unconventional way... but she didn't bargain for some unexpected visitors and a series of stressful delays getting in her way.