Spycraft
Sexspionage
As long as there has been espionage, sex and the promise of it have been powerful tools of persuasion and blackmail.
Intelligence officers acquire the information collected by sources, from old-school "dead drops" to high-tech digital transfers.
Special operations require skillful people, but some of the most famous missions in modern history relied on elite technology.