Sr. Ávila
By the Book
Ávila has to carry out the toughest assignment of his career. His life is getting complicated, and is about to take an unexpected turn.
Ávila accepts Sr. Moreira's proposal. With a new apprentice and a tough case on his hands, he is looking for “stability” in his life.
Ávila tackles a difficult mission and ends up indebted to Ismael, as Moreira, caught in a losing battle, decides to throw in the towel.
Sr. Ávila handles his first case, tries to find Maggie and is about to learn some of the unwritten rules of the business.