Star Trek: Starfleet Academy
Kids These Days
After years on the run, 21-year-old Caleb Mir is offered admission to the first new Starfleet Academy class in San Francisco in over a century under Chancellor Nahla Ake.
As the new academic year begins, Caleb questions whether he belongs at Starfleet Academy but when a delegation arrives, he starts to see the Academy differently.
While the cadets compete to join an elite team at the Academy, a battle of escalating pranks breaks out between them and a rival school.
When an existential crisis threatens to wipe out his species, Jay-Den confronts his past while Nahla races against time to save them from extinction.
Series Acclimation Mil
As Sam sets out to solve an ancient Starfleet mystery, she embarks on a journey of self-discovery and learns the value of forging her own path.
During the cadets' first training mission on an abandoned ship, they encounter a dangerous new enemy and must fight for survival while Nahla seeks help from an unexpected source.