Stella and Sam
With wild red hair and an imagination to match, nine-year-old Stella is truly a ‘star’ in the eyes of her four-year-old brother Sam. He feels lucky to have a big sister like Stella, who does ninety-nine things a day and wouldn’t dream of leaving Sam out of the fun!