Step by Step Step by Step
Noticing a lack of discipline among her new family, Carol decides to institute some household rules that Frank and his kids have a difficult time following.
To Carol's disappointment, Frank doesn't see any significance to their one-month wedding anniversary.
Frank wants his son, J.T., to work in his construction business, but J.T. would rather work with Carol at the beauty salon.