Still The King
After getting arrested, former country star 'Burnin'' Vernon Brownmule's (Billy Ray Cyrus) freewheeling lifestyle is curbed when a judge orders him to pay 15 years of back child support for a daughter he never knew existed.
Preach On
When the real preacher shows up, Vernon and Walt hatch a plan to get rid of him. Debbie (Joey Lauren Adams) has to jump through hoops with Child Services to prove she's a good mother to Charlotte.