Stoked
A group of young surfers come together on Sunset Island in British Columbia, stoked to have the summer of their lives while working at Surfer's Paradise Resort. Instead, the "renowned" resort turns out to be quite tacky, replete with a crumbling staff house, and their jobs require them to wear hideous uniforms and garner them no respect. But despite the hard work, the teens, spending their first summer away from home, get to live a dream: surfing the most epic break in the country.