Storm Eye
Ma Shang (Zhang Bin Bin), a national security agent, is sent to track down a spy involved in a large network stealing confidential research data from the Huading Group. His investigation leads him to Hunan Province, where he unexpectedly reunites with An Jing (Yang Mi), his former high school classmate who now leads the local police unit. Despite their complicated past, they must work together to dismantle the spy ring and protect critical national security interests. As the stakes escalate, their collaboration becomes crucial in unraveling the complex espionage plot.